Κυριακή 4 Μαρτίου 2012

Επέτειος ενός αιμοπεταλιοδότη

Τριάντα Απριλίου 2008 .
Μία σημαντική μέρα για μένα.
Σήμερα στις 11.00 πμ επισκέφθηκα για 101η φορά το Γ.Ν.ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ και έδωσα αιμοπετάλια για κάποιον άγνωστό μου που τα είχε απόλυτη ανάγκη προκειμένου να συνεχίσει τον δύσκολο αγώνα του με συμπαραστάτες τους γιατρούς του.


Πέρασαν ήδη 13 χρόνια από την πρώτη φορά που έδωσα για τον παιδικό μου φίλο ,τον Δημήτρη, ο οποίος κατάφερε να νικήσει την ασθένεια χάρη στον αδελφό του που δώρησε μυελό των οστών και έτσι τον έχουμε κοντά μας.
Η μόνη μου προσευχή για όλους όσους έχουν την ατυχία να παλεύουν με την λευχαιμία είναι η ανταπόκρισή μου να γίνω μέλος στο ΔΙΚΤΥΟ ΑΙΜΟΠΕΤΑΛΙΩΝ του ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ.
Έχοντας 0(-) προσπάθησα όλα αυτά τα χρόνια να είμαι παρών σε κάθε πρόσκληση του δικτύου. Δείγμα αίματος και μέσα στον μήνα δύο φορές αιμοπετάλια. Μετά από 3-4 μήνες πάλι, ανάλογα με τις ανάγκες του Νοσοκομείου.
Επειδή πλησιάζει ο καιρός που θα πρέπει να σταματήσω, γιατί οι φλέβες έχουν φτάσει στα όριά τους , κάνω έκκληση σε όποιον διαβάσει αυτές τις γραμμές και μπορεί να δώσει αιμοπετάλια να αναπληρώσει το κενό μου στο ΔΙΚΤΥΟ.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου